Difference between revisions of "User talk:Cik93"

MuseWiki, wiki for the band Muse
Jump to navigation Jump to search
Line 14: Line 14:
  
 
Okay, cheers. This info never got to the UK as far as I know :P
 
Okay, cheers. This info never got to the UK as far as I know :P
I'm going to add the information back in, and add that it was later disproved - after all, the point of a wiki is to add information, not take it away :)
+
I'm going to add the information back in, and add that it was later disproved - after all, the point of a wiki is to add information, not take it away :) --[[User:DrSin|DrSin]] ([[User talk:DrSin|talk]]) 22:49, 6 August 2013 (BST)
  
 
Given that The Sun is famous for its nonsense , I thought I'd take them off. --[[User:Cik93|Cik93]] ([[User talk:Cik93|talk]]) 22:45, 6 August 2013 (BST)
 
Given that The Sun is famous for its nonsense , I thought I'd take them off. --[[User:Cik93|Cik93]] ([[User talk:Cik93|talk]]) 22:45, 6 August 2013 (BST)
 +
 +
Very true! But to the best of my knowledge, the interview was originally with an Australian magazine ahead of their AUS tour announcement and  The Sun just 'rereported' it. --[[User:DrSin|DrSin]] ([[User talk:DrSin|talk]]) 22:49, 6 August 2013 (BST)

Revision as of 22:49, 6 August 2013

On the page for the last Rome gig, you removed information from an interview in which Matt said they bribed officials to use their pyros. You wrote that Matt denied this - can you expand on this more please? When did he deny it?

--DrSin (talk) 18:48, 6 August 2013 (BST)

Yes, i removed it, because there was the disproved. There are many notices on the Web. I can give you some links, but in Italian.

http://musica.excite.it/muse-shock-per-il-concerto-di-roma-abbiamo-dovuto-pagare-delle-tangenti-N141207.html

http://cultura.panorama.it/musica/muse-roma-mazzette

http://www.corriere.it/spettacoli/13_luglio_29/muse-bellamy-accusa-tangenti-roma-cruccu_0a8ca508-f848-11e2-a59e-96a502746665.shtml

--Cik93 (talk) 22:18, 6 August 2013 (BST)

Okay, cheers. This info never got to the UK as far as I know :P I'm going to add the information back in, and add that it was later disproved - after all, the point of a wiki is to add information, not take it away :) --DrSin (talk) 22:49, 6 August 2013 (BST)

Given that The Sun is famous for its nonsense , I thought I'd take them off. --Cik93 (talk) 22:45, 6 August 2013 (BST)

Very true! But to the best of my knowledge, the interview was originally with an Australian magazine ahead of their AUS tour announcement and The Sun just 'rereported' it. --DrSin (talk) 22:49, 6 August 2013 (BST)